tisdag 13 oktober 2009

Mentorsamtal

Idag har jag haft mentorsamtal med Lotta. Vi pratade även lite om mitt projektarbete. Fick lite tips på vad jag bör tänka på och så, tack! Jag har även börjat med projektbeskrinvningen, men det går lite segt... Den måste vara klar på torsdag, så bara att sätta igång :)

Imorgon ska ni få se min första inköpslista (ska scanna in den på datorn) för på fredag ska jag nämligen laga den första rätten. Jag har som mål att laga minst en rätt i veckan.

Till vissa recept som jag ska laga behövs ingredienser som inte går att köpa i vanliga livsmedelsbutiker. Därför ska jag någon dag åka till Stockholm, där det finns jättebra butiker med produkter direkt importerade från länder i asien. Ett exempel på en sådan affär är "Japanska Torget". Cornelia, När ska vi åka dit? :)

4 kommentarer:

  1. jadu , pratade vi inte om ons 28 okt :) då hade jag fått lön =P Jag måste bara säga att det var inte en dålig kanjani8 bild du hittat :) kawaii!

    SvaraRadera
  2. ja visst var den söt. passade bra in eftersom de äter, haha :)

    SvaraRadera
  3. jag följer också med då! :) hihi<3

    SvaraRadera
  4. Ja följer oxå med!:D

    SvaraRadera